Måling i kontaktpunkter

Måling i kontaktpunkter

Når vi sammen med jer har igangsat nye projekter og tiltag, der skal forbedre jeres kunders oplevelse med jer og dermed også kundernes opfattelse af jeres virksomhed, vil det være hensigtsmæssigt at måle løbende på, hvordan forandringerne bidrager til kundernes oplevelser. Giver det den effekt, I ønsker, eller er der noget, der skal justeres eller ændres på.

Der er ofte ikke tid til at vente på den næste årlige kundetilfredshedsundersøgelse. I nogle kontaktpunkter har I behov for at kunne justere løbende, for hurtigst muligt at opnå de nødvendige resultater. Hvis I ønsker det optimale resultat med Customer Journey Mapping, skal I være i stand til proaktivt at kunne reagere på kunders utilfredshed. 

Vi har indgået en samarbejde med ENACT, som har udviklet en platform til opsamling af kundeoplevelsesrelevante data. Enact er udviklet til at understøtte de Customer Journey Maps, vi eller I har udviklet, og platformen er i stand til at samle alle kundernes besvarelser ét sted. Det giver jer et klart og overskueligt billede af kundernes oplevelser over tid og på tværs af virksomhedens kontaktpunkter.

Dataene stilles frit tilgængelige, hvilket giver jer ubegrænsede analysemuligheder. Jeres interne analyseafdeling kan flette andre datakilder på surveydata og skræddersy både analyser og rapportering til forskellige medarbejdere på forskellige organisationsniveauer.  

Du kan transformere en utilfreds kunde til en meget tilfreds kunde på ganske kort tid, ved at reagere øjeblikkeligt efter en dårlige kundeoplevelse

http://cuex.dk/sites/default/files/enact.png

Ring 2061 5150 for en uforpligtende snak, hvis I overvejer at måle kundetilfredsheden løbende i udvalgte kontaktpunkter 

http://cuex.dk/sites/default/files/Sk%C3%A6rmbillede%202016-02-06%20kl.%2015.17.52.png

Bestil

Vi har blandt andet arbejdet for