Customer Journey Insights

"For at få størst mulig succes med at arbejde med Customer Journey Mapping, kræver det INDSIGT og ERFARING i at observere mennesker og adfærd, og i at omsætte disse indsigter til at skabe en endnu bedre forretning med"

Customer Journey Insights

I takt med at flere og flere virksomheder har erkendt vigtigheden af at arbejde strategisk og målrettet på at give kunderne de bedste oplevelser, er der i mange virksomheder blevet ansat Customer Experience Managere til at være ansvarlige for dette. Andre steder kan ansvaret være placeret hos marketingchefen eller i kundeservice.

Mange vælger selv at lave Customer Journey Mapping, hvilket kan give rigtig god mening, da der findes meget værdifuld viden, som man kan starte med at tage udgangspunkt i. Det er dog vores erfaring, at flere og flere virksomheder ønsker hjælp til at få samlet viden ind fra kunderne og til at få tilført de nødvendige indsigter fra markedet og fra kunderne til, at Customer Journey Mapping for alvor kan bidrage til de ønskede resultater.

Det er en svær opgave at holde sig neutral og ufarvet, når man skal forsøge se sin egen virksomhed i et udefra-og-ind perspektiv. Har I alligevel ønske om selv at lave Customer Journey Mappingen, kan I med fordel overveje en løsning, hvor CUEX bidrager med Customer Journey Insights, inden I går videre til prioriteringer og design af nye kundeoplevelser.   

Ring til os på 2061 5150 eller send en mail til susan@cuex.dk og lad os tage en uformel snak om, hvordan vi kan bidrage til jeres arbejde med Customer Journey Mapping.

Lær af vores erfaringer - tag os med, når I selv laver Customer Journey Mapping
http://cuex.dk/sites/default/files/Roed_pose.JPG
http://cuex.dk/sites/default/files/Workshop2%20kopi.JPG

Bestil

Vi har blandt andet arbejdet for