Foredrag og workshops

Vores foredrag er altid skræddersyet i forhold til målgruppen og den enkelte virksomhed.

Foredragene kan vinkles forskelligt, i forhold til om det er et direktionsmøde, en ledergruppekonference, et netværksarrangement eller et medarbejderseminar. 

Et foredrag kan bestå af ét eller flere af følgende elementer:

• Hvad Kundernes Tidsalder har af betydning for en virksomhed
• Hvad Kundernes Tidsalder har af betydning for marketing
• Introduktion til Customer Experience Management
• Fra kundeorienteret strategi til eksekvering
• Introduktion til Customer Journey Mapping

Ønsker du, at I prøver at arbejde med de forskellige elementer i et map, anbefaler vi at kombinere et foredrag med en workshop i umiddelbar forlængelse heraf. 

 

Få skræddersyet et foredrag til jeres behov 

Ring 2061 5150

http://cuex.dk/sites/default/files/Seminar%20%281%29_0.jpg

Bestil

Vi har blandt andet arbejdet for