Om CUEX

Om CUEX

CUEX er en uvildig konsulentvirksomhed, der hjælper virksomheder med at blive mere kundeorienteret, ved at tilvejebringe de nødvendige indsigter, der skal til - såvel internt som eksternt - for at blive i stand til at skabe de mest værdifulde kundeoplevelser.

Vi anvender Customer Journey Mapping som værktøjet til at komme fra en ønsket strategi om øget kundeorientering til egentlig eksekvering. 

Da virksomheden blev grundlagt i 2010 i navnet Qurias, var det med udgangpunkt i at skabe bedre kundeoplevelser i de digitale kontaktpunkter. Men efter ganske kort tid blev det åbenlyst, at vi skulle have kontaktpunkterne til at hænge sammen på tværs af kanaler (Cross channel). Simpelthen for at kunne følge kunderne på hele deres rejse med en virksomhed.

1. december 2015 ændrede vi navn til CUEX customer experience consulatancy. 

PS. Vi ville gerne kunne vise jer cases på de kundeorienteringsprojekter vi har løst, men det kan vi desværre ikke af fortrolighedsmæssige hensyn. 

http://cuex.dk/sites/default/files/Kontakt_banner_0.jpg

Bestil

Vi har blandt andet arbejdet for