Løbende evaluering af oplevelsesdesign

Ingen ejer kunden, men der er altid én, der ejer øjeblikket

Disney

Løbende evaluering af oplevelsesdesign

Efter at have færdiggjort ét eller flere Customer Journey Maps og efter at have valgt de initiativer, der skaber størst værdi for kunderne er de blevet designet og implementeret. Der er opstillet en række målepunkter, som skal monitoreres. Det kan være på daglig, ugentlig, månedlig og/eller årlig basis.

CUEX tilbyder sin uvildige deltagelse og sparring i denne forbindelse. Det kan være:

  • ved møder på månedlig/kvartalsvis/halvårlig basis
  • i deltagelse ved den årlige kundetilfredshedsundersøgelse
  • som rådgiver til ledelsen eller i
  • deltagelse i advisory board sammehæng 

Ring til Susan Wiesenberg på 2061 5150 og lad os få en snak om, hvordan vi kan hjælpe jer med at sikre et fortsat fokus på at skabe kundeoplevelser, der kan være med til både at fastholde jeres nuværende kunder samt at tiltrække nye.

Produkter kan kopieres men det kan evnen til at skabe excellente oplevelser ikke.
http://cuex.dk/sites/default/files/Workshop_blur.JPG
http://cuex.dk/sites/default/files/Tiltraekke_fastholde.86007.JPG

Bestil

Vi har blandt andet arbejdet for