Kurser i Customer Journey Mapping

Vores kurser i Customer Journey Mapping bliver skræddersyet til hver enkelt virksomhed og er målrettet ledere og/eller medarbejdere.
Et kursus kan vare 1 dag, hvis der har fundet en intro sted på et tidligere tidspunkt. Eller det kan vare 2, 3 eller 4 dage, afhængigt af det ønskede udbytte.

Fælles for kurserne er, at deltagerne lærer om grundbegreberne i Customer Journey Mapping og de får lov til at arbejde med værktøjet i praksis. 

Målet med kurserne varierer fra virksomhed til virksomhed. Nogle ønsker, at en ledergruppe skal få kendskab til, hvad Customer Journey Mapping er i praksis, så de bliver i stand til at vurdere, om det er et værktøj, de vil introducere og implementere i virksomheden.

Andre ønsker, at en gruppe af medarbejdere både skal introduceres til og skal kunne beherske værktøjet efterfølgende i det daglige arbejde.

Ring 2061 5150, så finder vi det kursus, der passer bedst til jeres behov.

http://cuex.dk/sites/default/files/Journey_tavle_0.JPG

Bestil

Vi har blandt andet arbejdet for