Ros til Telenor

susans billede
Lørdag, november 7, 2015
Susan Wiesenberg
CEO & Senior Partner

Ros til Telenor

Det glæder vores passionerede kundeoplevelseshjerter at læse dagens artikel i BØRSEN om Telenors direktør, Jesper Hansen. Han har forstået, at differentieringen i 'Kundens Tidsalder' skal ske ved at skabe services, der skaber excellente kundeoplevelser med Telenor. Alternativet er at forsøge at konkurrere på prisen og den vej ender hurtigt i en blindgyde. 

“Vi vil fremover lave nyttige tjenester ud af de mange data, som i forvejen findes i maven på et teleselskab. Eksempelvis vil selskabet selv kunne opdage det, hvis en kunde ofte er ude for, at samtaler afbrydes på et bestemt sted. I den situation kan vi (proaktivt) henvende os til kunden og foreslå, at vedkommende tager kontakt til en navngiven mdarbejder hos os i den af vores butikker, som er tættest på kunden på det gågældende tidspunkt, hvor opkaldet sker. Den slags er fremtidens kundeservice”.

For nogle brancher, vil det ikke være speciel innovativt at agere proaktivt i forhold til kundernes behov. Men i telebranchen kan vi vist alle nikke til, at vi ikke er blevet overøst med proaktivitet på nogen som helst måde. Derfor kan det blive en differentiator for Telenor - i hvert fald indtil de øvrige teleselskaber begynder på det samme. 

Bestil

Vi har blandt andet arbejdet for