Oplevelseseftersyn

Oplevelseseftersyn

Efter at have færdiggjort ét eller flere Customer Journey Maps og efter at have valgt de initiativer, der skaber størst værdi for kunderne, er de blevet designet og implementeret. Snart tager hverdagen over, og i takt med at der løbende måles og evalueres, skal de enkelte kontaktpunkter genbesøges og videreudvikles.

Uanset om vi har samarbejdet om udvikling af jeres Customer Journey Mapping og oplevelsesdesign eller I selv har stået for udviklingen, tilbyder CUEX at tage del i jeres fortsatte udvikling af oplevelsesdesign.

Ring 2061 5150 eller send en mail til susan@cuex.dk og lad os tage en snak om, hvordan vi vil kunne hjælpe jer med at videreudvikle de gode kundeoplevelser, I allerede har skabt. 

Mennesker glemmer hurtigt det du siger til dem. Men de glemmer aldrig, det du får dem til at føle.
http://cuex.dk/sites/default/files/Journey_bord3_1.JPG

Bestil

Vi har blandt andet arbejdet for